unalll Mlndrdmn ben doğduğundan beri avent kullanıyorum yenidoğan başlığını 3 aylığız yapmadı canım. Günde 2 kez veriyorum mesela memeden de emiyor
Mlndrdmn Tugbayildizz evde lansinoh var sağım makinesinin yanında bir biberon ucu vermişler biraz fazla akıyor bebeğim zorlaniyor
Ardenaden Ablamin oglunun sogsgnda cigeri söndu yogunbakimda kaldi 10 gun biberonla beslendi dlcikinca memeyi tuttu meme duskunu bebekten bebege fsrk ediyir bnce
bhrdrk Merhaba oğlum da 5.5 aylık şuan doğduğundan beri lansinoh yavaş akış olanı kullanıyoruz meme reddi yapmadı çok şükür
oglumubeklerken Mlndrdmn lansinoh kullanmıştım ben 2 Ay sagarak besledim meme reddi yaşamadık sonrasında meme emdi 21 Ay boyunca