Kızlar 5 ay gece gündüz kucakta uyuyan kızımı nihayet yastığa koyup yanımda yatırabildim son bir aydır bu bizim için çok büyük bi gelişmeydi güzel de uyuyordu gündüzleri 2 kere 1-1,5 saat 1 kere 30 dk akşamda 21.30 de yatıp 7 gibi kalkıyordu. Ne olduysa 2-3 gündür gündüz max 30 dk uyuyor geceleri de dakka başı uyanıyor. Gerçekten çok sinir bozucu. Tam düzene oturttum diye seviniyordum gerçekten çok moralim bozuldu. Kızım 6,5 aylık şu an. Aynı durumu yaşayan veya bi önerisi olan?