Bebeğim tam 2 yaşında birkaç haftadır tırnaklarının kenarını yoluyor hafif yüzülme vardı onları keşfedince başladı son günlerde daha sık yapıyor ne yapabilirim bırakması için görmezden de geldim yapma dedim ama bilemedim nasıl bırakacak ve sadece dikkatini çektiği için mi yapıyordur acaba