Kızlar selam. Bebeğim 11 aylık. Geçen hafta vucudunda kabarmalar oldu. İlk yanağında farkettim. Sonra birkaç dakikaya kalmadı geçti. Kulağının arkasında çıktı. O da geçti. Kollarında en son da sırtında çıktı. Hepsi 10 dakika filan bile kalmadan geçti. Doktora fotoğraf attım ürtikere benziyor dedi alerji ilacı verdi. Tehlikeli değil dedi. Bende bir daha üstüne düşmedim. Dün yüzü çok fena kabardı özellikle sırtı komple kıpkırmızıydı. Sonra ateşlendiğini farkettim. Sonra kabarmalar geçti ama ateşi devam ediyor. Dirençli bir ateş değil bir anda fırlamıyor ama 38bucuğı görüyorum ateş düşürücü verdikten 7-8 saat sonra. Bir de burnu akıyor. Çok karışık mı anlattım ya bilmiyorum. Başına gelen var mı?