Merhaba güzel anneler .. 5 aylık oğlum var ve benim acil işe başlamam lazım biberon ya da emzik kullanamıyoruz kusacak gibi oluyor fırlatıyor hep . Şimdi de sütümü sağıp Gideyim desim deneme yapıyorum almıyor biberonu . Bir öneriniz var mı biberona nasıl alıştırabilirim ???