Birbahargunu Benim oğlumda oldu olası sevmez. Oto koltuğu aldım 10 dk zorla oturturum sonra başlar ağlamaya. Evet ağlasın alışır diyenler oluyor ama ben gelemiyorum o sese bunalıyorum. Şuan 18 aylık. Ön koltuğu istiyor sadece ona da müsade edemiyorum. Çileyle geçiyor yolculuklar.
Bu arada oğlum sabah yolculuklarında karnı açsa kusuyor. Acaba diyorum hep midesi bulandıda ondan mı soğudu arabadan. Sizinde öyle birşey olabilir mi