Siyahii Bir defa başka birinin doğum gününde giymiştik kızımla. Sonrasında kızıma küçük gelmeye başladı ben de tulum giymeyi sevmiyorum tek başıma. O yüzden satıyorum. İkili şekilde satmayı düşünüyorum.
Siyahii BuzluLatte size göre fazla gelebilir. Şuan tek ürün zaten 500-600 civarı. Bi bebek kıyafeti 300-400 en kötüsü. Bu şekilde yazarak elinize ne geçiyo? Sitesinde 1100₺ bu ürün. Bir kere giyilmiş bişeyi bedavaya satacak değilim sonuçta
agzimizintadikacmasin Siyahii 1 kere de giysen hiç giymesen de 2.el sonuçta bu şekilde elinde kalır bence de çok pahalı iyi satışlar yine de 💐
BuzluLatte Siyahii 1 veya 10 kere sonuç olarak ikinci el. Ayrıca kötü bişey yazmamisim niye tribe girdiniz ??