Normal düşük değil her doktorun boy kilo değerlendirmesi farklı olsa da persentil tablosu normal ya da ortalama çıkıyor ise sorun yok demektir. Anne sütü alması her bebeğin kilo alacağı anlamı taşımaz. Bebekten bebeğe değişir. Boyuna verir hareketlidir o yüzden kilo alımı yavaştır bunları kafanıza takmayın. 600gr gayet yeterli ve normal kilosu benim oğlum çok hareketliydi bacakları bir saniye durmazdı bir süre sonra kilo alımı yavaşladı. Hala hiç poposunun üstüne oturmaz bazen 500 gr alır bazen daha fazla 14 aylık oldu. Kilo çok önemli değil çok düşük ya da çok yüksek olmadıkça önemli olan sağlıklı olması ❤️