Kızlar bebeğim 15 günlük. Sürekli emmek istiyor. Ben hiçbirşey yapamaz oldum. Emzirdiğimde uyuyakalıyor. Kaldırıp gazını çıkarırken tekrar uyanıyor. Tekrar emmek istiyor. Emziriyorum uyuyakalıyor. Uyuması için çok çabalıyorum sürekli böyle bir kısır döngü içindeyiz. Bu normal mi? Bu döngü duruluyor mu? Deneyimleyenlerin fikirlerine ihtiyacım var 🙏🏽