@urazkomm 1,-1.5 ay oldu akakçe üzerinden aldım uygun fiyata, memnunum. Beko bayisinde 6 yıl çalıştım kurutma makineleri çok iyi (Beko/Arçelik) ama pahalı geldiği için altus tercih ettim o markada bekonun alt markası oluyor ☺️ sana tavsiyem akakçe üzerinden al ordan bulucağın fiyatı hiç bi bayiden, avm den bulamazsın