mnkbiranneck size katılıyorum siz yazmasaydınız ben yazıcaktım, ilk 3 ayımı ne siz sorun ne ben söyliyim önüme gelen herkese hep böyle kalmıcak geçcek dimi sorusunu sorardım. asla uyumayan sürekli ağlayan bi bebeğiniz var bırak yemek yemeyi işemeye gitme gibi bi lüksünüz olmaz, eşim işe gitmeden işer işten gelince 2. ye işerdim. belki size burdan yalan gibi gelebilir ama tamda anlattığım gibiydi. Allaha şükür 3. aydan sonra hiç görmemişe döndüm arada ağlamaları oluyor ama bana sanki hiçbişeymiş gibi geliyo. emin olun kimse kolaylıkla bu soruyu sormuyo. Allahım bebekleri kolay olan analara da zor olan analara da yardım etsin, Rabbim bebeklerimize sağlık versin