Ya belinde tam minicik tüy var böyle incecik başka bişey yok görünürde doktor beni korkuttu ultrason çek dedi zaten çektircektik ama internette bin bir türlü şey yazıyor ödüm kopuyo zaten doğdu sarılıkten yoğun bakımdaydı 7 gün yani 1 ay korkuyla geçti şimdi de bundan korkmaktan mahvoluyorum çünkü çok kötü şeyler yazıyo