Minikmucizemmmmmm Kızım 3 yaşında 3 gundur ateşli doktor bogazında bişey yok diye antibiyotik vermedi ateş düşürücü içir dedi fakat ne şurup içirebiliyorum nede agzına lokma sürmüyor ne yapmalıyım
Hadianne Minikmucizemmmmmm inanın yanlız değilsiniz oğlum 20 aylık 2 ay önce infuliza oldu şurup içirmek resmen işgenceydi sırf ilacı tek başıma iciremiyorum diye eşim işten 1 hafta izin aldı çünkü sürekli ateşi vardı eşim elini kolunu sıkıca tutuyordu bende zorla ağzına tıkıyordm
HurremSultannn Minikmucizemmmmmm benimkide içmiyor oldursen içmez bende fitil veriyorum napayım. Bazen mecbur kalıyoruz ama o ilacı verirken o çocuğa yasattigimiz tramva beni bitiriyor o ağlıyor ben ağlıyorum
Naimeulger06 Minikmucizemmmmmm bizimkide icmez esim ellerini tutar ben zorla agzina veririm napiyim baska turlu asla icmez 😢
kader_78 Minikmucizemmmmmm meyve suyu içirir gibi şurup icirin pipetle ben denemiştim içti şimdi şurubu çok seviyor🤗
m-aras Minikmucizemmmmmm siringayla denediniz mi benim oglum da icmez ama siringayla hemen hallediyoruz
Minikmucizemmmmmm Hadianne bizde oyle deniyoruz fakat yutmuyor diliyle geri itiyor yuttugubdada kendini kusturuyor
Minikmucizemmmmmm HurremSultannn bizde öyleyiz kriz geciriyor resmen kendini kitliyor kasıyor diliyle geri itiyor
Minikmucizemmmmmm Naimeulger06 yıne diliyle geri itiyor yutmuyor sabah tan beri hiç bişey yemedi sadece yatıyor uyuyor
atlasmom27 Minikmucizemmmmmm ilacı ağzına alıp tutmuyorsa ilacı ağzındaki 1 2 saniyeliğine burnunu sıkın yutkunamıyorum ihtiyacı hissedip yutar ben öyle yapıyorum 4 aylık tabi benimki
Minikmucizemmmmmm Naimeulger06 kendimde hastayım onu öyle görünce kendimi unuttum napıcamı bilmiyorum
AEgemm Minikmucizemmmmmm hastanede oğlum da yutmayıp çıkardı hemşire şırıngayla ilacı verip burnunu sıktı hafif bir şekilde hemen yutkundu
Minikmucizemmmmmm atlasmom27 yok buyuyunce yemiyorlar o taktiği maalesef özele gittik bugun fitil ve iğne ye geçiş yaptık😔
atlasmom27 HurremSultannn ahaha Yandık desene zaten yazdıklarımı anlayana bravo telefon canının istediği gibi çevirmiş
1pekmom_ Minikmucizemmmmmm pipetle içecek vs içmeyi seviyorsa ilacı minik bir kutuya koyup pipetle denebilirsiniz, ilk sevdiği içeceği içer ardından ilacı
Minikmucizemmmmmm 1pekmom_ meyvesuyuna kattım daha önce uzun bi süre meyvesuyu içmemişti ben artık kabullendim şurup içmediğini özele gittik bugun serum taktılar fitille iğne aldık ama istah sıfır halsizlikten sürekli uyuyor