Benimde oğlum 6 aylık ensesinde yara tarzı 4- 5 tane lezyon cıktı kırmızı büyük cocuk dr u devlette bir sey ısırmış olabilir dedi yolladı. Ardından ben gittim cildiyeye normalde egzamam var. Baktı uyuz olmussun dedi o ara oglumu da gösterdim hemen uyuz dedi. Vazelin kükürt karışım merhem bana iğne eşime ve bana ilaç verdi 6şar yutacağız . Karışımın 3. Gününde. Neyse oğluma karışımdan sürdüm saçı dahil alerji yaptı sanırsam 15 saatinde banyo yaptırdım. Yarın anca dr a ulaşabileceğim. Başka özel hastaneden de sıra aldım nolur nolmaz. Öğrendiğimden beri her yeri siliyorum süpürüyorum. Çamaşırları da 60 derecede sirke de katarak yıkıyorum ardından direk kurutmaya. Psikolojik olarak bitiğim