Ben emzirdiğim için doğal kayısı lar dan hoşaf yaptım onada fayda etti o sekılde kabız yapıcak şeyler yemedım poposuna zeytin yağı sürdüm hatta doktor içir dedı ama içmedi 15 Gunde haftada bir ona rağmen lavman yaptık arada bır yapabilirsin dediler aslında tuvaletini yapabiliyor muş gaz dan oluyor muş o donemde kabızlık olmuyor muş sadece anne sütü ile besleniyor sa gaz yapıcak şeyler den de uzak durursanız daha rahat edersiniz çok gecmiş olsun