incitanem3 Siz içinizi ferah tutun en azindan tedavisi var ve cok yayilmadigi surece kolay atlatiliyor bildigim kadariyla , cok yayilmis olsa doktorunuz acele ameliyta alirdi benim amcamin kizini hemen aldilar fazla buyuktu ve kotu huyluydu ona ragmen iki uc ayda biseyi kalmadi, ve iki kere ameliyat oldu ilk ameliyat yaptigi dr tam temizleyememis ikinci ameliyatta oldu ona ragmen 2-3 ay surdu yani , atom tedavisiylede yayilmasini onluyorlar baska yere sicramasin diye