Arkadaşlar ben artık dayanamıyorum ne yapacağım bilmiyorum 7 buçuk aydır uykular haram yemin ederim bebeğim doğduğundan beri bir saat kesintisiz uyumadım gecede zaten en fazla iki iki buçuk saat uyuyorum toplam artık baş agrisindan yuruyemiyirum beynim zonkluyor resmen uyumuyor bildiğin yok yani 0 bana destek olan hiç kimse yok kendimi taniyamiyorum sinirlerim hat safhada bebeğimle ilgilenmek istiyorum ama halim yok yanına uzanıyorum sadece ya ışıl ışıl gözlerimden güler yüzümden eser yok aynaya bakmak istemiyorum hiç kimse bana anneliğin bu kadar zor olduğunu söylemedi bana çok ağır geliyor artık iki saattir ağlıyorum bebeğimle birlikte ne yaptıysam uyumuyor saat abah 4 ten beridir bir iki defa uyudu ama tam iki buçuk dakika sonra uyandı abartmıyorum hasta değil daha bir kaç gün önce kontrolw gittik her şey yolunda dedi doktorumuz burnu açık odasının tüm kosullari yerinde ya uykusuzluk beni delirtti uyumak istiyorum artık daha ne kadar böyle devam edecek eskiden 3 saat uyuduğu oluyordu 4. Aydan sonra bambaşka bir boyuta geçti Allah aşkına güzel yorumlara ihtiyacım var ne yapacağım nasıl toparlanacagim bebeğimle güzel ilgilenmek oyunlar oynamak onu sevmek istiyorum ama kendimde enerji güç bulamıyorum ayağa kalkasim yok sürekli mızmız ahlak asla mutlu olmuyor bir gün iyiyse beş gün kötü diş dönemi de değil bu ne anlam veremiyorum bu kadar mı olur of offf sonra kendime çok kızıyorum şükret sağlığı yerinde ama elimde olmuyor bazen her şein üstesinden gelmeye çalışıyorum ama uykusuzluktan gelemiyorum eşim zaten destek 0 sürekli işte sürekli mesai evdeykende uyuyor