Merhaba arkadaşlar bebeğim 48 günlük galiba üşüttüğü için 4 gün önce ateşlenir gibi oldu hastaneye gittik kan tahlilli ve ciğer filmi temiz olduğu için yatırmadı çok şükür antibiyotik kullandık 3 gün burun temizliğini yap hep dedi doktor serum fizyolojik sıkıp aspiratörler çekiyorum ilk zamanlar çok çıkıyordu sanki şimdi çıkmıyorsa boğzında balgam oluyor gibi. Nasıl atabiliriz arkadaşlar 4 gün oldu üzülüyorum öyle gördükçe