isufumveben Parantez içinde yazdığımı okumadınız sanırım. Ben nasıl verdiğimi söyledim , siz de bal koyun yedirin demedim
Tadım yaptırdıysanız dedim , ben de biliyorum balın nasıl alerjik olduğunu 😁😁 kızıma nasıl yedirdigimi anlatmaya çalışıyorum hani soruyor ya annemiz nasıl yediriyorsunuz diye 😁