elfhuma19
Sanırım ilk defa bu kadar hastalandı. Başlığı okuyunca genel anlamda iştahsız Bir Çocuk sandım. Hastalandığımız zaman bizler bile yemek yiyemiyoruz bunu böyle düşünmeniz lazım. 500 gram vermesi de kötü bir şey değil. Yanlış hatırlamıyorsam bir hafta içinde 2-2,5 kilo vermesi daha kötü hasta olduğunun işaretidir. Verdiği kiloyu geri alır bir de meyve yemesi daha iyi vitaminini alıyor. Allah ona göre düzenlemiş vücudu.
Meyvelerin vitaminleri ile hastalığı iyileştirmiş olacak hem de bol bol su içmesi lazım hastalığını atması için tabii bunların bir kısmını da meyvelerden karşılıyor