Aysimaninannesii Arkadaşlar bebekler için leke çıkarıcı arıyorum iyi olan e bebek teki leke çıkarıcı güzel mi siz neler kullaniyosunuz
Turkkahvesi_ Aysimaninannesii ben önce lekeleri Arap sabunu ile elimle çitiliyorum. Sonra makinaya atıyorum bebek deterjanı ile yıkanıyor tertemiz oluyor
sgs Aysimaninannesii e bebeğin toz leke cikaricisi çok güzel ben onu kullanıyorum kaka lekeleri ek gıda lekerelinj süper çıkarıyor
AEgemm Aysimaninannesii elite kullanıyorum çok iyi çıkarıyor ama daha ek gıdaya geçmedik onları çıkarır mı bilemem. Çaydanlık parlatmaya da yarıyor 😁
sentines Aysimaninannesii instagramda mühendisin oğlu var içeriği temiz ve iyi ürünleri paylaşıyor, glint baby leke çıkarıcısını önermişti, aldım kullanıyorum çok memnunum
bbbtt E bebek leke çıkarıcı çok iyi, kaynamış suda çamaşırı ve leke çıkarıcıyı dökün 2 saat bekleyin soldurmadan mis gibi yapıyor
Kizilciksurubu Aysimaninannesii E Bebek’in kendi toz leke çıkarıcısını kullanıyorum. Şimdiye kadar çıkaramadığı kaka lekesi olmadı :)
Kizilciksurubu Aysimaninannesii Deterjan gözüne deterjanla birlikte ekleniyor bir miktar. Üzerinde yazıyordu.