Size bişey demem lazım lütfen cevap verirseniz beni çok mutlu edersiniz kızlar🙏🏻benim hasta olmam lazımdı olmadım 2 gün gecikti akşam hani dün gece afedersin silince gelen böyle az az başta pembe geldi sonra kahverengi leke geldi hatta ped koydum hasta oldum diye devamı gelmedi herhangi bi ağrım vs olmadı test de daha yapmadım gebelik ihtimali var mı ? Yerleşme kanaması gibi bişey olma ihtimali genel de adet gününden önce oluyor demi yerleşme kanaması benimki adet günü oldu bu lekelenme yerleşme kanamasıyla alakası var mı onu Merak ettim de 🙏🏻