Merhabalar kızım 4 gün önce birden sulu ishal ile başladı açık sarı şekilde pijamalarına geçecek kadar yaptı . Ertesi gün akşam üstüne doğru üstüste 3 kere gaz ile birlikte yine taşarak sulu ishaldii . doktoruna yazdım enterogermina kids günde 1 adet kullanın dedi bide diyet listesi yolladı.Dün gece yine akşam üstüne doğru 3 kere pijamalarına gecek şekilde gazla beraber yaptı.Gece 4 gibi suya kalktı yine yaptı.Ben anlamadım salgın mı var ? Diş yüzünden mi? Tabi bu sırada şekerdi , çikolataydı ,meyvesuyudu salatalık,meyve vs çok tüketiyordu.Panik yapmayayım zamanla geçer diyorum ama başka bunları yaşayan varmı? Yada öneriisi olan?