20 aylıkken bebeğimi memeyi bıraktırmak zorunda kaldım hem yemek yemiyor hem uyumuyordu neyse bıraktı hoş bırakmadan önceki 1 ay içinde de vardı mesela emerek yatıyordu şimdi karnıma yatıp mememi sıkaya çizmeye ucunu bulup oynuyor bu beni artık çok rahatsız ediyor her yerim tahriş olmuş ve mor bir şekilde güvenli bıraktırmaya da çok uğraştım oysa ki böyle olan var mı yada neyden kaynaklı oluyor bilgisi olan var mı?