Arkadaşlar oğlum 7 aylık asla uyanıkken süt içmez uyutur öyle veririm sütü dün akşam uyuttum süt yaptım daha iki yudum içmeden uyandı aradan yaklaşık iki saat geçti içimden bir ses sütü ver belki uyanıkken içer diye konuştu Allah kahretsin verdim sütü baktım içiyor ağzının kenarından aktı biraz leş gibi koku geldi tadına baktım berbat kokusu da aynı şekilde dün akşam bir şey yoktu ama bu sabah ateşi 38 derece kusmaya çalışıyor ama kusamıyor acile mi gitmem gerekiyor ne yapmalıyım oğlum katılan bir bebek kan alsalar nefesi gider diye korkuyorum ne yapmalıyım ne olursunuz yardım edin