Merhaba arkadaşlar bebeğim tam 6 aylık ek gidaya biz 5.5 gibi başlamıştık devam ediyoruz dün bi arkadaşımdan tavuk suyu kemik suyu vs buzlukta max 3 ay tutulabilir diye duydum oysaki kurban bayramında kayinvalidem bebeğim için yapmıştı kemik suyunu bayramdan bugüne epey zaman geçti tabii sizce onları kullanabilir miyim yoksa yeniden kemik suyu yapmam mi gerekir?