Tombikdonerartikcokpahali Tır tır titriyorum yardım edin 2 çocuk var annem ve babamdayim göğsüm şiş. Kalkamıyorum annemler yaşlı götüremez ambulans gelirmi buna
ozgec Tombikdonerartikcokpahali mastitmi olmussun acaba gelir herhalde ama cocuklsr nolcak tüh geçmiş olsun gögsün sagsan duş alsan ıyı gekır aslında süt bırıkmıs belllıkı
ikitosbikannesi Tombikdonerartikcokpahali gelir mi bilemiyorum ama hemen ılık duş alıp altında sağsan iyi gelir biraz canım
Mavili-mavilimorcicek Tombikdonerartikcokpahali Eğer mastıt olmussan lahana varsa biraz ısıtıp göğsüne koy.Eger yoksa ya bi duş al göğsüne masaj yaparak yada havluyu ütüyle ısıt koy göğsüne.Ne yaptın aradın mi ambulansı.
Eylul301023 Tombikdonerartikcokpahali arayın taksi gelir uzaktaysa bile durak çok kötüyüm hastaneye gitmem lazım diyin
firstmomfirstchild Tombikdonerartikcokpahali soguk kompres yap. Cogu doktorlar sicak kompresi önerirler ama ben mastit oldugumda bi sıcak dus ardindan soguk kompres yapmistim. Ve ardindan sağ sonra süt kanallari acilinca kendi kendine akitacak