Ben de ilk defa yaptım ama başarıloydı😊 hamur için;
bir su bardağı yoğurt, 1 su bardağı sıvı yağ, 2 yumurta 2 kaşık sirke , 100 gram kadar tereyağ aldığı kadar un kurabiye hamurundan bir tık yumuşak olmalıymış
Yağı için 400 gram tereyağ 400 gram sıvı yağ tereyağı eritip sütinü tamamen almalısınız
Hamurları dinlendirmek önemli en az 2 saat hatta daha bile olabilir.
Şerbet 5 e 5 yaptım ben epey kaynattım limon dilimi attım içine de onunda olduğunu anlamak için çay kaşığı ile alıp tırnağınıza dökecekmişsiniz eğer yavaş akoyorsa olmuş demekmiş. Hepsini bir anda şerbetlemeyip parça parça şerbetleyebilirmişsiniz
Şerbet soğuk baklava sıcak olacak😊