semma007 Bebeğim uykuları doğduğundan beri kötü artık kabullendim ancak bu yüzden sadeec bu nedende bir daha çocuk düşünmüyorum . Ne doğum ne hamilleik ne hareketli su ya da bu başka hiç bir sebeb yok tek neden uyku çünkü uyku benim kırmızı cizgimdi onuda geçtik zaten. ilginç olan genetik olarak ne bana ne babasına çekmiş olması .Neyse gel gelelim bir daha bebeğim olursa böyle az mı uyur diyor korkuyorum bebeğim ilk 4 ay gece 3 de yatardı bu durumu bir daha yaşarsam kafayı yerim .insllah güzel uyuyan bebekler vardır güzel uyuması için hamilleikte nasıl beslenmeliyiz ne yapmalıyım yoksa ikinciyi asla düşünmeyecegim lütfen yardım ediniz ?
marsiyen semma007 Benim bebeğim 4.5 aylık gece uykusu 9-9.30 arasındadır. Gece ben uyandırıp emzirmezssem bir kez uyanıyor ama biraz zayıf olduğundan üç kez uykusu arasında emziriyorum. Gündüz uykuları iki saat arayladır ve öğleye kadar iki saat sonra yarımşar saat uyur.
Linaamom semma007 gündüz iyice yorun parka falan götürün küçük de olsa açık temiz hava alsın uykuya geçmeden önce iyi gelir. Bide yoğurt yiyorsa içine az bssy sarımsak rendeleyin uykusu gelir inşallah 😊
durununannitoskosu semma007 Kızım 14 aylık uykuları çok iyi maşallah nazar değmesin diyim ama 2. Çocuğum olursa kesin uyumaz ters olur diyorum o yüzden düşünmüyorum 😂
marsiyen semma007 Ben sadece gün içinde uyku işaretlerini iyi takip ettim. Uykusu geldi mi her işi bıraktım uyuttum. Uyku uykuyu getiriyor. Misafirliğe gittiğimde bile yarım saat de olsa ayağımda salladım uyuttum. Ben hamak beşik aldım onda uyutuyorum. Bayağı faydasını gördüm. Sallama iyi değil diyorlar ama ben sallamasam ne yapardım bilmiyorum. Bir de bu uyku meselesi de çocuğun karakteri ile ilgili bir şey. Bazen ne yaparsan yap olmaz 😑
marsiyen semma007 Bir de gündüz uykusunda neyse de gece uykusuna geçeceğinde ortamı loş hale getirdim. Burnunu temizledim. Odayı havalandırdım. Nemlendirdim. Sonra mışıl mışıl uyudu yavrum. Bir de sürekli beyaz gürültü kullanıyorum. Küçük bir cihaz aldım. O olmazsa işim küldü.
semma007 marsiyen Hamak beşik iyiymiş bende benzerini almıştım yine değişen birşey yok .uyku aralığına dikkat ediyorum uykudan önce yoğurt yedirirm , tok tutmaya çalışırım cokk şey denedim tek Melisa çayı icirmedkm
semma007 marsiyen hepsini yapıyorum aç yatirmak, burun temizlerim,odası havalanor , oda sıcaklığına dikkat edelim , üstünü örtü koymam uyanirir hixursuz eder diye , öncesinde ıhlamur çayı verdim sakinleşir vs hepsini yaotin
ahs648_ semma007 bebeğim 4 20 günlük maşallah diyelimde doğduğu günden beri aşı günleri haricinde hiç uyku problemi yaşamadık gece 9 la 10 arası uyur sabah 9 a kadar uyndırmasam hiç uyanmaz iki defe besliyorum gece gündüz uykusunda bu ara ağlamaya başladı uyurken ağlıyor nedenini bilemedim
Meltemmss Benimki 3 ay 28 günlük doğduğundan beri sık sık uyanıyor yenidoğan sarılığında bile her saat uyandı kendini doyurdu yani🤣 ve genel olarak kendi pırt sesine uyanıyor🤭 çok yoruldum gecede 5 6 kere uyanmaktan nasıl düzelecek bilmiyorum.. gaz sancımızda bitti ama illa alttan çıkarıyor. E çıkarması da gayet güzel ama hemen irkilip uyanıyor ne olacak böyle bilmem yutkunma sesime uyanıyor valla
semma007 Meltemmss benim bebeğimde öyleydi moto reflekso dolayı uyandı bu refleks 6 ayın sonunda azaldı bitti biraz daha iyi oldu ama yinede kötüydü ben alıştım artık ama uyku konusu da uzman oldum. Siz onu güven verin bu refleks umicin yuzu koyun yatabilir ki o ay bebek için istenmez .yada oda sıcaklığı burun temizliği nem vs gibi seylerw dikkat edin
Meltemmss semma007 bugün kundak yaptım bakalım ne zaman uyanacak 🤣 kundak yapınca üzülüyorum nedense🥲🥲burnu vs açmıştım teşekkürler öneriler için💐