elf69 benim bebegmde 5ay 20 gunlukken basladim 4 gun boyunca ceviz buyuklhgunde cok kati yapti. 2 3 gun hic yapamadi. Hic alisik degil normalde gunde 2 3 defa yapardi dogdugundan beri. Internette gordjm. Yaptm cok rahatladi yawrum kendine geldi deneyin isterseniz.
Bir tencereye
4 5 kuru kayisi dograyin özü ciksin diye
2 3 hurma cekirdegini alip dograyin
8 9 kuru üzüm dograyin
Bunlari 3 su bardagi suda kaynatin. Kaynayinca altini kisin 15 20 dk daha kaynasin. Snra rondodan gecirdin özü iyice ezilsin diye. Yada elde cekilen rondolar oluyo. Onuda süzün. Meyve suyu gibi biraz yogun oluyor. Az soguduktn snra bebegime versm 60 70 cc icti. 1 saat gecmeden cok guzel kakasini ypti. O gun 2 3 defa yapti. O gun bugundur ypiyo.