Sezaryan oldum sütüm 1 hafta sonra geldi , bu süreçte mama desteği aldım. Sütüm geldi ama bu seferde sütü istemedi , sağdım verdim ilk sütü zor bela içti lakin sonra ki süreçte sütüm kesildi sağım yapa yapa çıkan sütü verdim içmek istemedi. Şimdii kızım mama ile büyüyor , insanlar mama yapmayı kolay zannediyor. Mama verdiğim için anne olmadığımı falan düşünüyorlar, kötü bir anne miyim… elimden geleni yaptım ama emmiyor , gögüsümü almıyor gögüs ucu silikon ile emzirmeye çalışıyorum emmiyor. Kızım ile sağlıklı güvenli bağ kuramaz mıyım mama verdiğim için kötü bir anne miyim , sütümü esirgemiyorum ki çok çaba gösterdim.. Mama ile büyüyen çocuk sağlıksız , annesini sevmeyen güvenmeyen bir çocuk mu olur. Çok üzülüyorum uykularım kaçıyor :( mama sandıkları kadar kolay bir şey değil ki , suyun ısısı derecesi gece uykudan uyanıp koşup mama hazırlama sürekli biberon temizliği :(