Yusufyavuz2021 Merhaba iyi günler, 4 nisan perşembe günü bir yaşındaki oğlum geniz eti ameliyatı oldu ve sağ kulağına tüp takıldı. İki gündür ağzı kokuyor ama çok değişik ve kötü bir koku, acaba normal bi durum mu?
PelinByrktr Yusufyavuz2021 enfeksiyon olmuş olabilir doktora götürün bence kbb ye çok da küçükmüş ya hemen neden ameliyat ettiler kıyamam
Dhi Yusufyavuz2021 yaşı ameliyat çin çok küçük dğil mi? 3,5 yaşındaki oğlumu uyku apnesine rağemn ameliyat etmek istemyiorlar. neyse konu ile ilgili bademcikleri şişmiş olabilir mi? genelde bademcik ağır koku yapabiliyor ya da enfeksiyon . bence amelyat oldğu doktota götürünn
Yusufyavuz2021 Dhi antibiyotik kullanıyoruz ama enfeksiyon da olmuş olabilir dediğiniz gibi dr a götürürüm ama bayram tatilinden dolayı kapalı olur muhtemelen acile götürürüz belki