Sahura kalkakamamışım tam ezan okunmuş ben uyanmışım hemen mutfağa girip muzdan ısırdım sonra bıraktım gerçekten bitmiş ezan okunmuş benim. Telde imsak 5 de kesiliyor yazıyor ama imsakiye de 3 dk önce okunduğunu ben şimdi oruç tutamammı ezandan sonra bir parça muz ısırdım ama :(