Niss1 pancodan yapıyorum, orası çok pahalı diye düşünebilirsiniz ama ben geçen yaz sonu indirimlerle çok uyguna aldım, yeni sezon alınca heryer çok pahalı, oğlum için de genelde us polodan alıyorum ve genelde sezon bitiminde artı internet üzerinden olunca ekstra sepet indirimi oluyor uyguna geliyor