Muzreis biz de 3 gün yüksek ateş yaşadık 38i zor görüyordum. Yarın ateşi düşer ve vücutta kırmızı pullanma döküntü vs olursa 6.ay hastalığıdır. Biz onu yaşadık öyleymiş meğer. Acile gitmiştik boğaz enfeksiyonu dedi. Özelde kendi doktorumuza gittik 3.gün antibiyotiği kesti direk kendi kendine geçecek dedi. Viral enfeksiyonlarda antibiyotik kullanılmıyor çünkü. 0-2 yaş arasında görülen bir hastalık. Ateş sonrası döküntü oluyor iştah azalıyor başka birşey yok. Ama sizin öyle olmayabilir de tabi.