Ben 2 haftada yada ayda bir değişyiriyorım, rotasyon yapıyorum. Özlediği zaman oyuncakkarla daha güzel oynuyor. Salıncak, kaydırak, kitaplar, puzzlelar hep oluyor onlarında kendi arasında değiştiriyorum. Kapaklı şeffaf kutular var onlarda saklıyorum. Kırılanları atıyorum. Artık oynamadıklarını ya saklıyorum ya ihyacı olanlara veriyorum.