mucizeminnosum Bir kovaya 2-3 yemek kaşığı koyuyorum üstüne kaynar su döküyorum sonra kıyafetleri atıyorum içine biraz karıştırıyorum ondan sonra ister su soğuyana kadar bekletin ister bir gece ben bir gece bekletiyorum sonra duruluyorum makine de mis gibi çıkıyor. Hiç renk vermiyor bu arada solma da yapmadı ben memnunum. Sadece eski lekelerde bir iki kere daha yapmanız lazım ilk seferde tam çıkmıyor ama bir iki yıkamada tertemiz oluyor