Bebeğimin emme sıklığı ve süt üretimi gayet güzel.Fakat her zaman olmasada bazı zamanlar memeyi tutarken heyecanlanıyor ve meme ucu ile kavga ediyor gibi oluyor.O zamanlar zor tutuyor.Başına gelen var mı?Neden olur?Babası sabahları ben uyuyayım diye biberon veriyor her sabah bir kere.Memeyi mi reddediyor acaba.Her zaman yapmıyor ama bilemedim(1 aylık)