iremco Bebeğim 1 aylık emerken bir göğsümün içi ucu değil sadece içi acıyor sanki böyle bir yerim incinmiş ona bastırıyorlar gibi sızlıyor.Göğsümün içinde damarların acıdığını hissediyorum.Neden olur bilginiz var mı?
hasmelad iremco basıma gelmedi benim Ucu için de hep gümüş kapak kullanıyorum Belki uçtaki acıyı içte hissediyorsunuzdur Doktorunuza mı danışsanız
iremco hasmelad evet danışacağım gidene kadar yazmak istedim.Bende kullanıyorum iyi geliyor gümüş kapak