canparem11 Kızlar bebeğim 5 aylık sürekli besleniyor gün boyu da beslenmesinde bir sorun yok her saat doludolu çişli bez alıyorum. Ama nedense akşam 7-12 arası beslenmesine rağmen asla çiş görmüyorum sebebi nedir yaşayan var mı?
Yagmurcmn canparem11 benim kızımda bazen sabah bez bomboş bulduğum oluyor bu normalmiş uyurken yapmayabilirlermiş bir sorun olsa hiç yapamaz gün içerisindede rutini o olmuş olabilir zamanla değişir
asaf23 canparem11 sünnet olduktan sonra oğlum da öyleydi götürdüğümüz zaman bize vücuduna parmak ile bastırın biraz eğer içi çöküyorsa vücudunda birikiyordur demişti göz altlarında çöküklük var mı bacakları şiş mi ona göre kontrol edebilirsiniz bir de mesaneye bastırın çiş yapıyorsa birikiyordur demişti o zaman sorun var demektir demişti doktorumuz sizde öyle bakabilirsiniz
canparem11 Yagmurcmn doktora soracağım canım da bu 1 haftadır bu şekilde doyuruyorum Çünkü ama sabaha karşı da çok doluyor mesela gece 2 kez doyuruyorum
canparem11 asaf23 hiçbir şeyi yok canım baktım inceledim 30 günlükken sünnet oldu zaten bu bir haftadır böyle bazı akşamlar böyle oluyor her akşam da değil aslında yinede aklıma takıldı