Bizim de böyle başlamıştı ne sürdüysem geçmedi almadığım krem kalmadı sonra cildiye doktoruna götürdüm cildi çok hassasmış egzama olduğunu söyledi (atopik dermatit) ve bizim kızarıklıklar iyice arttığı için kortizonlu bi krem verdi mecbur 5 gün onu kullandık geçirdi gerçekten. Cilt yapısıyla alakalıymış o yüzden artık her şeyini atopik ciltlere göre alın dedi şampuan krem vs. Yıkarken sünger kullanma elinizle yıkayın dedi deterjan anti alerjik alın dedi bunun gibi şeyler… bu arada benim bebeğim de 5 aylık şu an 4 aylıkken başlamıştı yani bence ihmal etme ben keşke başta gitseydim dedim çünkü git gide arttı kızarıklıklar çok üzüldüm. Ama yine de anlık bi çözüm istiyosan bebek pudrası bize iyi gelmişti ama kalıcı bir çözüm mü değil ha bi de çok önermiyorlar pudrayı ama ben çaresiz kaldığım için denemiştim. Doktora gelecek olursak da kortizonlu kreme ek olarak başka kremler de verdi günlük nemlendirme için şimdi ben uzman olmadığım için sana şu kremi sür vs demem doğru olmaz belki de aynı değil sorunlarımız yani kısaca ben cildiyeye bi götürmeni öneririm umarım kızarıklıklar artmadan tedavi edebilirsiniz. (O bölgeyi kuru tutmaya çalış salya da etkiliyor sorun her ne ise sık sık fularını kıyafetini atletini ıslandığı an değiştiriyorum şu an tekrar artmasın diye )