kizlar aksam sağ göğsümde inanılmaz bir ağrı başladı değemiyorum bike okadar kötü sıtma ateş sabahı zor ettim 42 günlük kizim berbat durumdayim kimsem yok burda heryerim dokuluyo ağrıdan sabah sağlık ocağına gittim antibiyotik melhem parol verdi kesinlikle o memeyi emzirmiyosun sağip sutu atıyorsun dedi ama sol memeyi zaten çok zor tutmuştu sütte az geliyo ondan yetmez ki m3cbur mama vericem yaşayan varsa nasil cabuk iyileşir yardım litfen