Bazı kişiler lohusalık psikolojisi der, psikolojisi eşi yada başkaları tarafında bozuldu böyle yaptı der. Ben buna asla inanmıyorum. Bir insan vicdansızsa merhameti yoksa bunları rahatlıkla yapar. Bizde ne zor yollardan geçtik. Bazen yorgunluktan ağladım alışık değildim. Bebeğimi tek başıma baktım evide çekipçevirdim. Bebeğim nasıl diye sabahlara kadar kontrol ettim. Ona birşey olur diye aklım çıkıyordu. Şuan 7 aylık oldu. Evlat sevgisi, vicdan çok farklı birşey