oglumunannesiyim_- Kızlar bir aylık bebeğim var ve normalde sıcaktan isilik olur sıcağı sevmez ama elleri ve ayakları da eldiven çorabı çıkarır çıkarmaz buz tutar sanki neden sizce
Melekylmzz oglumunannesiyim_- bu çok normal dolaşım sistemleri tam olarak bizim gibi çalışmadığı için eli ayağı soğuk olur üşüyüp üşümediğini sırtından ve göğüsünden anlayabilirsiniz doktor öyle demişti bana
alparslanozyildiz oglumunannesiyim_- el ayak uzuvları kan dolaşımı geç gdier diye bi post okumuştum bu durum normal ama bizde de öyleydi ben sırt gögüs kontrolü yapıyorum