sezer2022 zeynep865 agah İnsanların beğendiği isimlere laf atacağınıza, telaffuzu asla doğru yapılmayan, kendi koyduğun isme bak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
zeynep865 sezer2022 cahil olmayan biri gayette güzel telaffuz eder herkesi kendinizle karıştırmayınız 🙂
yirmiikikasim23 mlmd benim oglumun adi ömer kizim olursa zeynep koyacagim. ama icimden geceni soyliyim tuana- tuna
yirmiikikasim23 Avesila aa benim adim filiz kucuklugumden beri kizimin adi yaprak çimen çiçek yada defne olsun isterdim cunku anlam oalrak yakin olsun isterdim. Valla dediginiz gibi dalga gecilecekse aliyle de gecilir ki bana ufakken filiz makarna derlerdi 😭
Avesila yirmiikikasim23 Filiz makarnada bir örnek bakın. Dalga geçmek istedikten sonra bütün isimlere bulunur bir şeyler. Önemli olan kullanımı zor olmayan, kolay anlaşılır, bu benim için şahsi bir kriter, Türkçe olması.
yirmiikikasim23 Avesila vallahi isim dusunurken etnik kokene dikkat etmedik acikcasi cagatayla omer arasinda kaldik telaffuzu kolay ve daha naif geldigi icin omer koYdum ben tabi herkesin kendi sahsi fikri. isimleriyle yasasin yavrularimiz ve hayatlarinin hicbir yerlerin de zorbalikla karsilasmasinlar ben her turlu zorbalikla karsilastim asiri ozguven kiriyor o yuzden cocugum yasasin istemem
Avesila yirmiikikasim23 Dediğim gibi Türkçe olması benim şahsi kriterim. Herkes aynı kritere sahip olmak zorunda değil. Zorbalık her yaşta kötü ve dediğiniz gibi özgüven kırıyor. Kimse karşılaşmasın inşallah 🙏🏻