alparslan1_ Ucansupurge hediye kartı hosuma gitti aslında birkaç kişi daha yazmış. Çünkü eline para tutuşturmak gibi değilde senin için özenip gittim uğraştım hediye mahiyetinde aldım gibi olur güzel fikir😃🌺
selimhankerem alparslan1_ benim yakın komşumda tatlı+ bi takım elbise getirmişti bende olsam tatlı ve kıyafet alırdım yada eğer paraya ihtiyacı olacağını düşünüyorsanız size getirdiğinin bir tık fazlasını verebilirsiniz.
alparslan1_ selimhankerem aslında borçları var. Tatlı + 500tl ona güzel olabilir. 2. Çocuğu ve diğer kızının kıyafetlerini kullanıyor. Belki kıyafete ihtiyacı yoktur ama paraya ihtiyacı vardır diye tahmin ediyorum.
Snm1234 alparslan1_ böyle durumlarda biz bize ne kadar verdilerse onun iki katını veriyoruz arada zaman farkı varsa tabi. Sonuçta 300₺ o zaman için daha değerliydi şimdi onların zamanına göre değeri bi tık daha azaldı düşüncesindeyiz
alparslan1_ Snm1234 yanında tatlı da yaptıracağım icin tam iki katı olmasa da 500tl makul bence. Uzerine de eklemiş oluyorum hem ortayı bulmuş olayım😃
pivpivpivahmedmuhsin alparslan1_ Bence baklava yerine ikramlık güzel bir çikolata alabilirsiniz. Bana neyle geliyorsan o etkisi yapıyor bence. 10 ay önceki 300 lira ile şuanki bir değil. 600 verilebilir mesela. Gönlünüzden koparsa bir de cici bir elbise alabilirsiniz. 🌸
fyz81 alparslan1_ bence 0.25 altın takın zaten ıhtıyaclarını kendılerı karsılarlar gıderken bırde tatlı alırsınz normal cayın kahvenın yanına
Ozra alparslan1_ benim arkadaşımda bana bez bebek kolonyası sabunu falan bi paket yapmıştı yanınada para koymuştu oda güzel fikir bence
Doga0812 Laydaren kanka onlar benden zengin 😂 hatta onun fazla yapması lazım yakınız samimiyiz şskdsllaaş zengin fakir durumuna göre düşünürsek bana bi kelle yapar hahahaha
Laydaren Doga0812 he bir şahıstan bahsediyoruz hahahah 😂 durumu müsait olan da cimri davranmasın tabii bi zahmet 🫠