Oğlum cumartesi günü yataktan düştü annemgildeydik bi yerinde şişme filan da yok 1 saate yakında uyutmadık 1 2 damla sadece bi çıkardı ( bebeğimde reflü de var bu arada ) hastaneyede götürmedik şuur kaybı gözlerde kayma vs de olmadı bu gün de tam uyuturken bi kustu süt kesiği gibi ve ekşi kokuluydu reflüden olmuş olabilir mi yoksa düştüğünden kaynaklı olabilir mi ? 8 aylık bu arada oğlum