agzimizintadikacmasin Kızlar eşim fazladan almış ben fiyatı 400 tl ye düşürdüm elimde 2 kutu var 2 kutu 800 tl ye satıyorum 💐
agzimizintadikacmasin gulapikk 19 ağustos 2024 biz de üç hafta önce aldık eczaneden eşim almıştı iade edemedik fazla kaldı elimizde💐 Gardırops selma012 istersen uygulama üzerinden satın alabilirsin aslında ben de tam 4 kutu var 💐
agzimizintadikacmasin gulapikk minibüs te galiba 50 tl gibi bir ücret alıyormuş eğer siz kesin alacaksankz özelden iletişime geçelim mi💐
gulapikk agzimizintadikacmasin kesin alıcam evet geçelim iletişime ben gardropstan hesabınıza tıklıyorum ama açmıyor ya
agzimizintadikacmasin gulapikk isterseniz siz hesabınızı yazın gardırops tan da iletişim kurabiliriz 💐 ben bulup yazarım size
agzimizintadikacmasin helloobitchs hayırlı olsun size de sağlık olsun 💐bebişe yarasın bir kutu SMA optipro 2 var 800 gram almak isterseniz onu da satıyorum gardırops hesabımda yüklü 380 tl
Sukrann_6 Sevvaldal maşallah sizinde eşiniz her şeyi ya yanlış ya fazla alıyor her postta aynı şeyleri yazıyorsunuz 😂😂😂
agzimizintadikacmasin Sukrann_6 çünkü eşim alıyor 🤣 bezin birini de babam almıştı ne yapın alıyorlar 🤣🤣 Zaten satıldı bunlar ama 1 kutu 800 gram var düşünürsen 400 tl 2 numara🎀