Arkadaşlar yardımcı olur musunuz 36 haftalık doğum yaptım 2 kilo kuvezde kaldığı zamanlar sütümü sagiyordum ve gayet iyiydi sürekli sagmak zorunda kalıyordum yoksa sızlıyordu akıyordu hep ama geçenler de sağ göğsüm mastit oldu sol göğsüm de birden yumuşadı anlamadım şimdi hiç sertlesmiyor sagdigim zamanda az geliyor daha 1 aylık bebegim sizce terbiye mi oldu