hndathn Ezeliko valla 2 çocuğum oldu çok şükür doktorlarımdan öyle bir yanilma görmedim.benziyor andırıyor şu kadar benziyor demediler hiç. Direkt erkek bebek kız bebek nokta. Bazıları tibbi neden okuyor anlamış değilim zaten🤷🤦
Ezeliko basakerturk ata mahallesindeyim yani tam da eryaman degil ama eryaman gibi 😂 metromalle yakınım. Sen ?
basakerturk Ezeliko metromallin üst mahallesindeyim bende yurume mesafesi 15-20 dk 😅Yakınız desene o zaman
fyz81 Ezeliko denemekten zatar gelmez zaten ıkı ıhtımal var her turlusu bıze hedıye saglıklı olsun en onemlısı 😇
Ezeliko basakerturk evett evett bayılıyorum cevremde bebegi olan yeni dogum yapmıs anneler görmeye dışarı çıktıkca 😅🙏🏻
Ezeliko fyz81 kesinliklee hastanede kız dedikleri zaman mutluluktan, erkekmis dedikleri zaman da üzüntüden aglamıstım. Simdi kendime cok kızıyorum neden aglamısım diye. Resmen aşık oldum dogdugunda 🥲
theblackvirgo Ezeliko yavrum benim çin takviminde ilki kız cikri doğru çıktı ikinci erkek çıktı ama doktor cinsiyete kız dedi 2 Side kız demekki yanlismis Hahahhaha
Ezeliko theblackvirgo yine de denemeye değer bir oranda tutuyor gibi. Zaten en kötü ihtimalle iki erkek bebeyle kafayı yerim gibi 😂
theblackvirgo Ezeliko hahahaha rabbim gonlundekini hayırlısıyla nasip eylesin inşallah bende 2 kızla hayat surcem inşallah 10 erkek coucguna bedel olmazlar korkum var valla hshshshs
Ezeliko gulapikk agahah kıbrısta cinsiyet belirleniyormus öyle duymustum ya ama riskli bir şey sanırım Türkiye de yasal degil
Ezeliko theblackvirgo inan ki prenses gibi büyüyen erkek cocugu da gördüüm dayı gibi büyüyen kız cocugu da. Ve anne babanın bu durum üzerindeki etkisi sıfır yani öyle doguyorlar tamamen kısmet yaradılış 😂